b'OrganisatiedoorontwikkelenBesturingsfilosofieCode Goed Bestuur In de besturingsfilosofie van Dynamiek staat de toegevoegde waarde van de ontwikkeling van kinderen altijd centraal. Naar aanleiding van de wijzigingen inMet het oog op de Code Goed Bestuur PO is zowel de het reglement CvB en het managementstatuut is deintegriteitscode als de klokkenluidersregeling opnieuw besturingsfilosofie herijkt. onder de loep genomen en vastgesteld. KaderIntegrale sociale veiligheid KwaliteitsRApportageOnze visie is dat Dynamiek Scholen voor elk kindIn 2022 is een integrale kwaliteitsrapportage opgesteld en medewerker een veilige leer- en werkomgevingmet als doel om a.d.h.v. een aantal cruciale indicatoren bieden. Daarom is het kader sociale veiligheidde kwaliteit te peilen en over de gerealiseerde kwaliteit opgesteld in samenwerking met directeuren,met elkaar in gesprek te gaan. stafmedewerkers en het college van bestuur. De kaders zijn ter instemming voorgelegd aan de GMR. Onderwerpen die aan bod komen zijn: scholing voor cordinatoren sociale veiligheid in relatie tot Veilig Thuis, afname en analyse van de jaarlijkse monitor. Risico analyseContract- en factuur- In 2022 is er binnen Dynamiek een risico analyse opgesteld. Hierbij is gebruik gemaakt van de Risico beheer naar AFAS monitor & Impactanalyse van RiskChanger en medewerking van Wijs Consultants. Dynamiek streeft ernaar dat systemen helpend worden ingericht. Onderwijs aan kinderen staat centraal. Voor een vereenvoudiging van de financile processen is contract- en factuurbeheer overgezet naar bronsysteem AFAS. Koersplan Onderwijskwaliteit versterken Onderwijs vernieuwen Ontwikkelen medewerkers Organisatie doorontwikkelen Omgeving integreren Cijfers'