b'Bericht van hetCollege van Bestuur Met trots kijken we terug op een jaar waarin we actief de verbinding met elkaar op bleven zoeken, ook toen dat een uitdaging was. Gelukkig kwam er na een lange periode van coronabeperkingen weer ruimte om elkaar te ontmoeten. En dat deden we! Eindelijk werd ons tienjarig (inmiddels twaalfjarig) jubileum gevierd in de mooie ambiance van Toverland Sevenum. Ook onze jaarlijkse Dynamiek studiedag kon weer als vanouds plaatsvinden. De dag stond in het teken van diverse workshops op het gebied van Wetenschapen Techniekonderwijs. Aan het einde van het jaar zijn een achttal medewerkers van Dynamiek op studiereis naar Finland geweest. Een gave ervaring waar ze alle medewerkers bij betrokken hebben. Daarnaast werd in 2022 de arbo organisatie geprofessionaliseerd, de besturingsfilosofie werdgevalueerd en er is genvesteerd in een wendbare rol van het bestuur in samenspraak met de RvT en GMR.Dorien SommersCollege van Bestuur Dynamiek Scholengroep 2022Jaarverslag Dynamiek Scholengroep 2021'