b'OnderwijskwaliteitversterkenKwaliteitskaderStem van de LeerlingDe goede dingen doen. De dingen goed doen. Dat is de essentie van kwaliteit binnen Dynamiek. In 2022 is het kwaliteitskader doorontwikkeld tot eenIn 2022 is de eerste stap gezet om middels de Stem samenhangend kader waarin visie, grip op kwaliteit,van de Leerling in leerlingenraden van onze scholen dialoog en verantwoording nader zijn uitgewerkt.de kwaliteit van onderwijs te bespreken. Dit heeft geleid tot een leuke Dynamiek bijeenkomst waarin de kinderen elkaar hebben vertelt wat er allemaal op school gedaan wordt aan de belofte Ik geloof in je. Leerling in BeeldWe zien wie je bent en bieden wat je nodig hebt. EenCollegiale visitatiesleerlingvolgsysteem helpt ons daarbij. In 2022 zijn we gaan werken met Leerling in Beeld, het nieuwe Cito-volgsysteem.Eigenaarschap op elk niveau en leren van en metelkaar vinden we belangrijk. Op 4 scholen is eenvisitatiecommissie (delegatie van collega scholen) op bezoek geweest. Aan de hand van hun onderzoeks- vraag hebben ze een zinvol advies ontvangen. Geen kind meer thuisHet beleid Geen kind meer thuis is vastgesteld in 2022 waarin interventies zijn afgesproken om de schoolgang zo snel mogelijk te hervatten omthuis zitten te voorkomen / op te lossen en waar nodig vroegtijdig aanvullende jeugdhulp te bieden. Koersplan Onderwijskwaliteit versterken Onderwijs vernieuwen Ontwikkelen medewerkers Organisatie doorontwikkelen Omgeving integreren Cijfers'