b'OntwikkelenmedewerkersDynamiek FunctiehuisAcademie vernieuwdiseennieuwestartgemaaktmetde In2020In 2020 is het functiehuis OOP en directeurenDynamiekAcademie.Eriseenscholingsaanbodvoorvernieuwd. directeuren,kwaliteitsteamleden,leerkrachtenen onderwijsassistenten.Inverbandmethetafstands-Door een goed uitgelijnd proces, waarbij recht is gedaan onderwijs en de Corona pandemie zijn veel bijeenkom- aan de inspraak van alle betrokkenen, is dit proces naar sten geannuleerd of digitale bijeenkomsten geworden.volle tevredenheid verlopen.In2021hopenweweerfysiekbijelkaartemogen komen om deze trainingen te volgen. StarterscoachesBinnen Dynamiek zijn er 4 starterscoaches aangesteld die nieuwe medewerkers bij Dynamiek begeleiden in huneerstejaar.Informatiedelen,wegwijsmaken binnenDynamiekeneensparringspartnerzijn,zijn enkele van de zaken die zij oppakken. Koersplan Onderwijskwaliteit versterken Onderwijs vernieuwen Ontwikkelen medewerkers Organisatie doorontwikkelen Omgeving integreren Cijfers'